Instagram postupně zavádí počet zhlédnutí, podobně jako tomu je u Facebooku. Už několik dní pomalu uvolňuje tuto metriku pro svých více než 400 milionu uživatelů.
Počet likes nezmizí úplně, jen se bude jako hlavní ukazetel zobrazovat počet přehrání. Počet likes u videí bude možné zobrazit pomocí tapnutí na počet zhlédnutí. Podle Instagramu je důležitější ukazovat počet zhlédnutí, protože:
"je to nejlepší způsob, jak ukázat jak komunita reaguje na vaše video"
Instagram blog uvádí, že lidé se v současnosti dívají na Instagramu na videa o 40 % více. A je to způsobeno mimo jiné i kvalitním obsahem od kreativců z celého světa.
Pro běžného uživatele nebude mít počet zhlédnutí nějakou velkou vypovídající hodnotu, ovšem pro populární účty to bude stěžejní metrika pro porovnávání video obsahu mezi Instagramem, Vine a YouTube. Samozřejmě je to také důležitá metrika pro inzerenty.
Instagram bude počítat jedno zhlédnutí podobně jako Facebook. Pokud tedy někdo vydrží u videa více než 3 vteřiny, bude to jedno zhlédnutí.
Nyní se nová funkce postupně testuje u vybraných uživatelů, kterých přibývá a během následujících týdnů by tato funkce měla být dostupná pro všechny.
Žádné komentáře:
Okomentovat